Projekt edukacyjny „Biolodzy na tropie zwierząt”
Dział I. Świat zwierząt
Dział II. Od parzydełkowców do pierścienic
- 1. Parzydełkowce – najprostsze zwierzęta tkankowe
- 2. 3. Płazińce – zwierzęta, które mają płaskie ciała
- 4. 5. Nicienie – zwierzęta, które mają nitkowate ciało
- 6. Pierścienice – zwierzęta, które mają segmentowane ciało
- 7. Podsumowanie wiadomości
Dział III. Stawonogi i mięczaki
- 1. Cechy stawonogów
- 2. 3. Skorupiaki-stawonogi, które mają twardy pancerz
- 4. Owady-stawonogi zdolne do lotu – część I
- 5. Owady – stawonogi zdolne do lotu – część II
- 6. 7. Pajęczaki – stawonogi, które mają cztery pary odnóży
- 8. Mięczaki – zwierzęta, które mają muszlę – część I
- 9. Mięczaki – zwierzęta, które maja muszlę – część II
- 10. Podsumowanie wiadomości z działu III – escape room
Dział IV. Kręgowce zmiennocieplne
- 1. Ryby – kręgowce środowiska wodnego – część I
- 2. Ryby – kręgowce środowiska wodnego – część II – sekcja ryby
- 3. Ryby – kręgowce środowiska wodnego. Rozmnażanie i rozwój ryb. Co pozwala rybom pływać?
- 4. Przegląd i znaczenie ryb
- 5. Płazy – kręgowce środowiska wodno-lądowego
- 6. Przegląd i znaczenie płazów
- 7. Gady-kręgowce, które opanowały ląd
- 8. Przegląd i znaczenie gadów
Dział V. Kręgowce stałocieplne
- Projekt edukacyjny – Ptaki i ssaki Pomyska Wielkiego
- 1. Ptaki-kręgowce zdolne do lotu
- 2 . Przegląd i znaczenie ptaków
- 3. Ssaki – kręgowce, które karmią mlekiem młode
- 4. Przegląd i znaczenie ssaków